Първи сведения за Golf VII

Почитателите на една от най-популярните коли в Европа ще трябва да изчакат до 2012 година, за когато е предвидена премиерата на новото, седмо поколение на Volkswagen Golf. Мнозина специалисти твърдяха, че шестата генерация на модела не е нищо друго освен дълбока модернизация на Golf V. Всъщност се оказа, че новата предна част на "шестицата" стана емблема на всички следващи модели на компанията.

Почитателите на една от най-популярните коли в Европа ще трябва да изчакат до 2012 година, за когато е предвидена премиерата на новото, седмо поколение на Volkswagen Golf. Мнозина специалисти твърдяха, че шестата генерация на модела не е нищо друго освен дълбока модернизация на Golf V. Всъщност се оказа, че новата предна част на "шестицата" стана емблема на всички следващи модели на компанията.



Седмото поколение обещава да бъде доста различно, макар според песимиститите да представлява модернизирано и уголемено Polo. Според други обаче седмият Golf разполага с далеч по-меки и стилни линии и има всички шансове отново да се превърне в бестселър. От друга страна радикалната промяна може да не се понрави на заклетите фенове на модела. Според мнозина експерти такава радикалана промяна не е нужна, но явно не така смятат от Волсбург.
Интересното е, че въпреки световните тенденции, новата генерация няма да е по-голяма от старата. От VW твърдят, че повечето промени ще са под капака на автомобила. Там се очаква да видим още по-ефикасни турбомотори, подчинени на модата за намаляване на ходовите обеми и увеличаване на мощността. Един от хитовете ще е икономичният 1.2 TSI с мощност 103 к.с., добре познат от новото Polo. По-късно ще се появят и трицилиндрови бензинови и дизелови мотори. Нафтовите агрегати BlueMotion ще отделят емисии на СО2 под 100 грама на километър Очаква се и премиера на хибриден вариант и такъв с електрозадвижване.
По предварителни данни хибридът ще бъде оборудван с 1.5-литров дизел, който ще работи заедно с няколко електромотора. От Волсбург имат намерение тази модификация да стане най-екологично чистата в своя клас. Само на ток хибридната "седмица" ще може да изминава 50 километра с максимална скорост от 50 км/ч, което според немските инженери е напълно достатъчно за един ден в града.
Още нещо, скрито от погледите, е новата олекотена платформа на колата, която ще бъде използвана и при следващия модел на Passat.
Вестник "Авто Пазар"

Коментари

Популярни публикации