Lexus CT 200h

Положението е сериозно! Появата на първия хибрид в луксозния компактен клас е голямо събитие. Не само, защото е работа на Toyota, най-напредналата компания по отношение на хибридите, а и защото идеята да се кара подобен род икономична и екологична кола идеално пасва на хората, които могат да си я позволят. След като ви надухме главата с това безкрайно изречение, ето новопристигнала информация за CT 200h. Ще е дълъг 4.32 м (Audi A3 - 4.29; BMW 1-series - 4.24 м), широк 1.77 (Audi A3 - 1.77; BMW 1-series -1.75 м) и между дългите му надвеси и големи 17“ колела ще има междуосие от 2.60 м (Audi A3 - 2.58; BMW 1-series - 2.66 м). В багажника има място за 345 л, а при сваляне на задните седалки - 700 л. Арматурното табло е несиметрично с определен превес на функционалността над естетиката. Интересен е скоростният лост на CVT скоростната кутия. Обозначенията му включват и запазената марка на хибридите от Toyota - положение “B”, при което двигателят играе ролята на спирачка и по този начин на генератор за батериите.
lexus-ct-200h-3
lexus-ct-200h-4

Toyota пази до последно най-важните данни - мощността на електрическия и на двата двигателя заедно, разходът на гориво и нивата на вредните емисии.
lexus-ct-200h-6
lexus-ct-200h-5
lexus-ct-200h-7
lexus-ct-200h1
lexus-ct-200h-2
lexus-ct-200h-8
lexus-ct-200h-9
lexus-ct-200h-11
lexus-ct-200h-12
motoavangard.com

Коментари