Nissan GT-R с нов ъпдейт

Nissan GT-R с нов ъпдейт
Nissan GT-R



Японците ускориха максимално темповете по обновяване на модела GT-R, като по-този начин отново се впуснаха в битка с Porsche. При предишното модернизиране GT-R получи форсиран до 530 к.с. двигател и мереше сили с топ-версията 911 Turbo S.

Сега от Nissan вдигнат още повече летвата, като представиха поредния обновен вариант на Годзила. Новото изпълнение на GT-R е с мощност 550 к.с. и с него японците се надяват да осъществят тотална доминация над Porsche и по-конкретно над прекия конкурент 911.



Не трябва да се забравя фактът, че ускорените темпове по представянето на новия GT-R са продиктувани от показаната преди два месеца във Франкфурт нова генерация на Porsche 911. Последното поколение на 911 беше демонстрирано само със сравнително слаби двигатели - 350 и 400 к.с.

Едва ли обаче някой се съмнява, че битката между Nissan GT-R и Porsche 911 продължава и съвсем скоро компанията от Щутгарт ще покаже новата генерация на 911 Turbo S, под капака на която положението ще е изключително сериозно. Именно поради тази причина японците решиха да избързат и първи да нанесат удара.

Обновинеят вариант на Nissan GT-R отново разполага с уникалния 3.8 литров мотор с две турбини, но сега той получава някои изменения, касаещи основно всмукателната и изпускателна системи. Освен нарастване на мощността с 20 к.с., японците са успели да увеличат и максималния въртящ момент от 612 на 632 Нм.

За да повишат надеждността на автомобила и по-конкретно на диференциала, в обновената версия се използва свръхтехнологично масло, заимствано от състезателния вариант на GT-R. Иновации има и в окачването. За първи път суперкарът на Nissan получава асиметрични настройки.

В зависимост от това дали автомобилът е с ляв или десен волан настройките на ходовата част са различни с цел да се компенсира масата на водача на автомобила. Най-основната иновация обаче са новите спирачки.

Те са въглеродно-керамични и се предлагат като допълнителна опция. Допреди те бяха налични в допълнителното оборудване само на най-наточената версия Spec V, а сега могат да се поръчат и в изпълненията Egoist и Premium Edition.

По този начин се избягва един от основните недостатъци на досегашните версии - прекалено бързото прегряване на спирачките. Новият GT-R ще се появи първо на японския пазар, като това ще стане още в края на този месец. На останалите пазари автомобилът ще дебютира от началото на следващата година.
източник: fakti.bg

Коментари

Популярни публикации