Автомобили на старо
Днес ще поговорим малко повече за употребяваните автомобили, за техните проблеми, недостатъци и нужди. Ще стане въпрос за модели на някои от най-популярните марки автомобили в България - БМВ, Мерцедес, Опел, Ауди, Пежо, Форд, Рено, Фолксваген, Тойота и някои други.
Проблеми при употребявани автомобили
Колите на старо могат да показват много разнообразни слабости, но някои от проблемите са типично характерни за конкретна марка и модел. Така например можем да посочим проблемите на моделите на Опел преди 94г., които имаха значителни проблеми с корозията, поради оскъдно или липса на антикорозионно покритие. В следващите модели този проблем е почти напълно отстранен.
При автомобилите от Фолксваген груп след 2000г. можем да ненадежността на дизеловите агрегати, които макар и много икономични често създават проблеми на собствениците си (тук задължително трябва да споменем най-отбягваният двигател на компанията 2.5TDI, вгравждан най-често в моделите на Ауди А4 и А6).
При представителите на баварския концерн БМВ задължително трябва да споменем честите проблеми с бензинови помпи и ел инсталации.
При френските представители Рено, Пежо и Ситроен проблемите с ходовата част са неизменен спътник на собстшениците на автомобили от френските марки. Добрата новина при тях е подобреното качество на материалите в интериора (най-вече пластмасите) в коли след 2000г.
При по-новите употребявани автомобили може би най-ниско оправдават цената си представителите на Мерцедес-Бенц. Независимо от високата първоначална цена, която заплащате за автомобил от тази марка разходите далеч не спират с това. Подръжката на Мерцедеси след 2000г. е изключително скъпо и налжително удоволствие, отблъскващо дори и някои от най-верните почитатели на луксозната марка.
С най-много суперлативи и най-малко оплаквания при употребяваните автомобили са японските представители, като автомобили от концерна Тойота могат да се видят почти навсякъде из страната. Хонда, Субаро, Мазда, Нисан също са отвоювали трайни позиции в сърцата на българските шофьори.
Изключително добри думи могат да бъдат казани и за южнокорейските марки Хюндай и КИА, които предлагат едни от най-привлекателните гаранционни условия за продуктите си.
В условята на свиване на пазара и криза, покупката на употребяван автомобил може да се окаже много добра инвестиция и да ви спести значителни средства. За да бъде обаче успешна тази инвестиция, тя има нужда от проучване за да бъде изборът ви на автомобил на старо успешен.
Днес ще поговорим малко повече за употребяваните автомобили, за техните проблеми, недостатъци и нужди. Ще стане въпрос за модели на някои от най-популярните марки автомобили в България - БМВ, Мерцедес, Опел, Ауди, Пежо, Форд, Рено, Фолксваген, Тойота и някои други.
Проблеми при употребявани автомобили
Колите на старо могат да показват много разнообразни слабости, но някои от проблемите са типично характерни за конкретна марка и модел. Така например можем да посочим проблемите на моделите на Опел преди 94г., които имаха значителни проблеми с корозията, поради оскъдно или липса на антикорозионно покритие. В следващите модели този проблем е почти напълно отстранен.
При автомобилите от Фолксваген груп след 2000г. можем да ненадежността на дизеловите агрегати, които макар и много икономични често създават проблеми на собствениците си (тук задължително трябва да споменем най-отбягваният двигател на компанията 2.5TDI, вгравждан най-често в моделите на Ауди А4 и А6).
При представителите на баварския концерн БМВ задължително трябва да споменем честите проблеми с бензинови помпи и ел инсталации.
При френските представители Рено, Пежо и Ситроен проблемите с ходовата част са неизменен спътник на собстшениците на автомобили от френските марки. Добрата новина при тях е подобреното качество на материалите в интериора (най-вече пластмасите) в коли след 2000г.
При по-новите употребявани автомобили може би най-ниско оправдават цената си представителите на Мерцедес-Бенц. Независимо от високата първоначална цена, която заплащате за автомобил от тази марка разходите далеч не спират с това. Подръжката на Мерцедеси след 2000г. е изключително скъпо и налжително удоволствие, отблъскващо дори и някои от най-верните почитатели на луксозната марка.
С най-много суперлативи и най-малко оплаквания при употребяваните автомобили са японските представители, като автомобили от концерна Тойота могат да се видят почти навсякъде из страната. Хонда, Субаро, Мазда, Нисан също са отвоювали трайни позиции в сърцата на българските шофьори.
Изключително добри думи могат да бъдат казани и за южнокорейските марки Хюндай и КИА, които предлагат едни от най-привлекателните гаранционни условия за продуктите си.
В условята на свиване на пазара и криза, покупката на употребяван автомобил може да се окаже много добра инвестиция и да ви спести значителни средства. За да бъде обаче успешна тази инвестиция, тя има нужда от проучване за да бъде изборът ви на автомобил на старо успешен.
Коментари