Дизайнът на новата седмица показва пряка връзка с предишната генерация и част от актуалните модели на баварците, в частност тези във версия купе. Визията е модерна, излъчваща атлетизъм и изискана елегантност.
С цел намаляване на теглото при изработването на купета са използвани както многослойна стомана и горещо валцувани стоманени профили, така и алуминий за покрива, вратите, предния капак и страничните панели.
Интериорът също е лесно разпознаваем, като новостите са по-скоро в подробностите, отколкото в общото излъчване. Ново е приборното табло, използващо технологията Black Panel, както и електронният скоростен лост на автоматичната трансмисия.
Рабира се, преработена е и системата за общуване с автомобила iDrive, която вече разполага с 10.2- инчов монитор с висока резолюция, оптимизирана структура на менюто и за първи път възможност за изцяло свободно програмиране на предпочитаните бутони.
Интересна новост е предлаганата като опция BMW ConnectedDrive, която дава възможност за неограничен достъп до интернет на монитора в автомобила.
Естествено, когато говорим за БМВ, най-големият интерес е насочен към двигателите. Изцяло нов за модела е V8 бензиновият битурбо мотор с директно впръскване на горивото, който генерира мощност от 407 к.с.
С него лимузината се ускорява от място до 100 км/ч за 5.2 сек., максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, а средният разход на гориво би могъл да бъде свален до 11.4 л/100 км.
Редовият шестак е с оптимизирана мощност и благодарение на битурбо впряга 326 кончета, успяващи да изстрелят автомобила до 100 км/ч за 5.9 сек., при разход от 9.9 л. на 100км.
Коментари