Renault Megane Coupe&Hatch представени от Мотоавангард



Постепенно цялото семейство модели, базирани върху тази платформа, ще бъде променено, като до 2010 г. гамата на "Меган" ще бъде от шест представителя.

Новият модел е със значително увеличени размери и доста по-сдържан дизайн.

Вместо авангардните форми и скосената задна част, новото поколение "Меган" има класическа форма на хечбек. Заради големите си размери (дължина 4,3 м, колесна база 2,64 м) новият "Меган" изглежда масивен като миниван.

Отвътре дизайнерите са използвали същите материали като при новото поколение "Лагуна", за да пресъздадат усещането за лукс и комфорт. Автомобилът има ново арматурно табло, в което са комбинирани аналогови и дигитални уреди.

Централната конзола отново е изчистена. Вътрешното пространство е много по-голямо от предишното поколение и е едно от най-големите в класа си, както и багажникът, който е с обем 405 литра.

За задвижване на новото поколение "Меган" ще се предлага изключително богата гама от двигатели. Всички дизелови мотори са със система common-rail от последно поколение, като към някои като стандарт е добавен филтър за сажди.

Гамата дизелови мотори се състои от 1,5 dCi с мощност 85, 90, 105 и 110 к. с. Има и 2,0-литрови дизелови двигатели с мощност 130 к.с., 150 к.с. с автоматична трансмисия и 160 к.с. с механична скоростна кутия.

При бензиновите модели акцентът пада върху новото поколение турбодвигатели TCe (Turbo Control efficiency). Двигателите TCe са 1,4-литров с мощност 130 к.с. и мотор с мощност 180 к.с. В гамата остават и познатите 1,6-литрови с мощност 100 и 100 к.с. и 2,0-литров с 140 к.с.

"Рено" са инвестирали общо 1,8 млрд. евро в разработката на новото поколение "Меган" и всички членове на неговото семейство. Автомобилът ще се произвежда в Испания и във Франция и ще се предлага на пазара с 3-годишна гаранция.

Коментари

Анонимен каза…
френска Киа :D