Зелените филизи продължават да нарастват в моделната гама на Opel. От началото на тази есен особено екологичният модел Insignia ecoFLEX ще се предлага и във версия на купето Sports Tourer. Елегантният комби вариант на Автомобила на годината 2009 за Европа “сръбва” само 5.3 литра дизелово гориво на 100 км при комбиниран тестови цикъл, а емисиите му са едва 139 г CO2/км (при версията седан ecoFLEX тези показатели са 5.2 л/100 км и 136 г CO2/км). В същото време автомобилът предлага багажно отделение с капацитет до 1530 литра.
Всички модели на Insignia ecoFLEX комбинират икономичност и удоволствие от шофирането. Двигателят на тези модели е 2.0-литров CDTI с технологията Clean Tech, който развива максимална мощност 118 кВт/160 к.с. и максимален въртящ момент 380 Нм. Ускорението на Insignia ecoFLEX Sports Tourer от нула до 100 км/ч е 9.9 секунди, а максималната му скорост (215 км/ч) е с три километра в час по-голяма от тази на нормалната версия.
Opel Insignia ecoFLEX Sports Tourer може да бъде вече поръчван на цена за България, започваща от 25 650 евро (крайна цена с ДДС, само 350 евро по-висока от тази на нормалната версия). Opel Insignia ecoFLEX Sports Tourer се предлага с шестстепенна механична предавателна кутия, по-“дълго” предавателно число на главното предаване, множество характеристики, оптимизиращи аеродинамиката на автомобила и специално разработени гуми Michelin с размер 225/55 R 17” с ниско съпротивление на търкаляне. “Insignia ecoFLEX е нещо повече от типичен автомобил с екологична насоченост. Той предлага същите високи динамични качества, модерни технологии и комфорт като всички останали версии на Insignia. А на тази цена този модел няма сериозна конкуренция - това се отнася както за Sports Tourer, така и за версиите седан,” заяви Ханс Демант, Управляващ директор на Adam Opel GmbH.
Точно колко е пестелив новият Opel Insignia ecoFLEX беше показано по време на тестовете на версията седан през юни. Европейските журналисти, които тестваха Insignia ecoFLEX в продължение на две седмици в областта южно от Франкфурт, потвърдиха точността на официалните фабрични показатели - 5.2 литра дизелово гориво на 100 км са съвсем реалистични. През първата част на тестовия цикъл, състоящ се предимно от междуградски пътища от летището на Франкфурт до Хайделберг, повечето от автомобилите изразходиха по-малко от пет литра на сто километра дизел. Някои от журналистите бяха наистина много внимателни с натискането на педала за газта; един репортер от Хърватска постигна рекордно нисък разход на гориво от 3.6 литра на 100 километра.
mobile.bg
Всички модели на Insignia ecoFLEX комбинират икономичност и удоволствие от шофирането. Двигателят на тези модели е 2.0-литров CDTI с технологията Clean Tech, който развива максимална мощност 118 кВт/160 к.с. и максимален въртящ момент 380 Нм. Ускорението на Insignia ecoFLEX Sports Tourer от нула до 100 км/ч е 9.9 секунди, а максималната му скорост (215 км/ч) е с три километра в час по-голяма от тази на нормалната версия.
Opel Insignia ecoFLEX Sports Tourer може да бъде вече поръчван на цена за България, започваща от 25 650 евро (крайна цена с ДДС, само 350 евро по-висока от тази на нормалната версия). Opel Insignia ecoFLEX Sports Tourer се предлага с шестстепенна механична предавателна кутия, по-“дълго” предавателно число на главното предаване, множество характеристики, оптимизиращи аеродинамиката на автомобила и специално разработени гуми Michelin с размер 225/55 R 17” с ниско съпротивление на търкаляне. “Insignia ecoFLEX е нещо повече от типичен автомобил с екологична насоченост. Той предлага същите високи динамични качества, модерни технологии и комфорт като всички останали версии на Insignia. А на тази цена този модел няма сериозна конкуренция - това се отнася както за Sports Tourer, така и за версиите седан,” заяви Ханс Демант, Управляващ директор на Adam Opel GmbH.
Точно колко е пестелив новият Opel Insignia ecoFLEX беше показано по време на тестовете на версията седан през юни. Европейските журналисти, които тестваха Insignia ecoFLEX в продължение на две седмици в областта южно от Франкфурт, потвърдиха точността на официалните фабрични показатели - 5.2 литра дизелово гориво на 100 км са съвсем реалистични. През първата част на тестовия цикъл, състоящ се предимно от междуградски пътища от летището на Франкфурт до Хайделберг, повечето от автомобилите изразходиха по-малко от пет литра на сто километра дизел. Някои от журналистите бяха наистина много внимателни с натискането на педала за газта; един репортер от Хърватска постигна рекордно нисък разход на гориво от 3.6 литра на 100 километра.
mobile.bg
Коментари