Йън Робертсън: Нова ера за Rolls-Royce

Йън РобертсънПродажбите на кралските лимузини са нараснали с 250% в сравнение с миналата година.




Париж, Христо Мишков, пратеник на Speed-Press
Мисля че днес Rolls-Royce навлиза в нова фаза от развитието си, продажбите са нараснали с над 250 % спрямо същия период на миналата година. И двата модела в портфолиото бяха разпознати като носители на ореола на изключителност, който традиционно има брандът, заяви в среща с български журналисти, сред които и представител на Speed-Press, членът на борда на директорите на BMW Group Йън Робертсън. До 2008 г. той бе президент на легендарната британска фирма. Икономическата криза се е отразила сравнително слабо върху продажбите на аристократичните лимузини. Нещо повече именно в нея, тя е успяла да лансира сравнително малкият Ghost, който е разширил кръга на клиентите. Традиционно най-голям пазар е САЩ, но нараства търсенето в Китай, Русия и други развиващи се икономики.
Фирма като Rolls-Royce е своеобразен връх на автомобилния бизнес, но тя е преминала през различни периоди в развитието си. През 80-те и 90-те години ние живеехме с историята си, единственото, което имахме, всъщност бе брандът, сподели той. А сега има успешно репозициониране. Кралските лимузини отново се свързват с техническото съвършенство, като се запазва върховният лукс и традицията, смята той. Засега няма планове за монтиране на хибридно задвижване.
Агенция Speed-Press

Коментари