Автопрес 2001
През първото полугодие на 2011 г. "Ауди" са продали в световен мащаб 652 950 автомобила при 610 531 за "Мерцедес". Така компанията от Инголщат се нарежда на второ място сред германските луксозни марки.
Лидерската позиция и сега държи БМВ с реализирани 689 861 автомобила.
За същия период на 2010 г. голямата тройка (според обема на продажбите) изглеждаше така: БМВ - "Мерцедес" - "Ауди". Тази година обаче БМВ и "Ауди" са увеличили продажбите си с 18%, а "Мерцедес" - само с 10%.
Според немските анализатори през вторите шест месеца на 2011 г. ръстът на световните автомобилни пазари леко ще намалее, а през 2012 г. е възможен дори и спад.
Сред главните рискове през следващата година щяла да бъде опасността от нова рецесия в Америка и жестоките държавни регулации в Китай, тъй като именно тези пазари са основни за луксозните марки.
Блогът на автомобила - всичко за автомобилите
През първото полугодие на 2011 г. "Ауди" са продали в световен мащаб 652 950 автомобила при 610 531 за "Мерцедес". Така компанията от Инголщат се нарежда на второ място сред германските луксозни марки.
Лидерската позиция и сега държи БМВ с реализирани 689 861 автомобила.
За същия период на 2010 г. голямата тройка (според обема на продажбите) изглеждаше така: БМВ - "Мерцедес" - "Ауди". Тази година обаче БМВ и "Ауди" са увеличили продажбите си с 18%, а "Мерцедес" - само с 10%.
Според немските анализатори през вторите шест месеца на 2011 г. ръстът на световните автомобилни пазари леко ще намалее, а през 2012 г. е възможен дори и спад.
Сред главните рискове през следващата година щяла да бъде опасността от нова рецесия в Америка и жестоките държавни регулации в Китай, тъй като именно тези пазари са основни за луксозните марки.
Блогът на автомобила - всичко за автомобилите
Коментари